Raring under Ramadan

För vår kund The Phone House gör vi nu kampanjmaterial för att fira Ramadan och eid al-fitr. The Phone House är ett av de första svenska företagen att anpassa marknadsföringen till dessa högtider.

The Phone House har satt samman en rad prisvärda erbjudanden som, bland annat, består av en prissänkning på samtalstaxan för utlandssamtal. Enligt en undersökning av Svensk Handel berör Ramadan ca 400 000 individer i Sverige vilket leder till att handelns omsättning ökar med ca 750 miljoner kronor under perioden.

– Med den här kampanjen vill vi nå en intressant mål grupp som omsätter stora summor under den här perioden. Det här är första gången vi satsar på den här högtiden och vi hoppas på ett bra resultat, säger, Johan Paul sen Järnliden, marknadsdirektör på The Phone House.

Kika in hos The Phone House för att läsa mer.

Raring Design | Mosebacke torg 16, 116 20 Stockholm | info@raring.se | www.raring.se | +46 8 694 88 24